PEMERHATI / RAKAN2

Monday, July 28, 2008

ALIBI DSAI : yang ditunggu sudah hampir tiba

Untuk seketika DSAI membiarkan rakyat tertanya tanya di mana beliau berada pada 26hb Jun.Kita semua maklum DSAI pulang dari umrah pada 24hb Jun dan pada 25hb Jun sebelah malamnya,

beliau menghadiri mesyuarat PKR Selangor yang sedang bergolak ketika itu.Tetapi pada 26hb Jun sehari suntuk,jadual DSAI dikosongkan.Tetapi kini DSAI mengeluarkan kenyataan bahawa beliau ada alibi setiap minit pada hari tersebut seperti dilapurkan oleh BBC .Petikan lapuran adalah seperti dibawah :

BBC News
Malaysia’s opposition leader has told the BBC that he has an alibi for “every minute” of the day when he is accused of sodomy with a former male aide.




Apakah jangkaan sesetengah rakyat betul?apakah memang si sayfool masuk perangkap DSAI.Sama samalah kita tunggu kisah selanjutnya.Apakah sayfool memang terdesak kerana kepadatan jadual harian DSAI? Dan seolah disengajakan 26hb itu dibiarkan kosong maka si sayfool pun percaya bahawa pada hari itu DSAI tidak punya atur cara lalu dia mengambil keputusan meletakkan tarikh tersebut sebagai hari dia diliwat DSAI.

Lebih mendesak lagi kerana sayfool juga tahu bahawa DSAI akan mengumumkan keputasan beliau akan bertanding pilihanraya dan kemasukan 4 wakil BN termasuk 2 dari UMNO ke dalam PKR.
Apatah lagi syafool juga dilapurkan menemuai Dato najib dan ezam sebelum membuat lapuran polis tersebut.

Jika benar apa yang disangka,sayfool bakal menjadi insan yang akan menyesal seumur hidup kerana menjadi umpan yang tidak mengena sebaliknya terjerat dengan umpan DSAI.Umpan DSAI pula kelihatan akan mengenakan banyak pihak yang terbabit dalam konspirasi menjatuhkan beliau sekaligus menjerat mereka yang terlibat dalam konspirasi 1998.

Adengan yang hendak kita lihat selepas ini ialah TDM.Apakah nasib TDM, ketua 6 jahanam mungkin akan terjawab selepas DSAI mengeluarkan alibinya nanti.Segalanya seolah dirancang rapi serapi rapinya dan kali ini DSAI telah banyak belajar dari pengalaman 1998."
notan dari tko

No comments:


Setiap artikel yang ditulis adalah di bawah tanggungjawab penulis.
Bagaimanapun artikel yang dicopy dari sumber lain, bukanlah tanggungjawab penulis.
Ianya sekadar satu perkongsian maklumat atau bahan untuk ditimbang dan dikaji kebenarannya.