PEMERHATI / RAKAN2

Saturday, April 26, 2008

BANTUAN DIPERLUKAN-KG UBAI JLN PEKAN PHG


Kepada pembaca yang budiman
Izinkan saya berkongsi kisah sdr Rani sekeluarga yang rumahnya kebakaran sebelum Pilihanraya lepas
Saya telah bantu apa yang termampu saya pada ketika itu dan juga dengan kepercayaan bahawa ADUN akan membantu seperti yang dijanjikan, saya agak terlepas pandang akan kes ini sehingga kini.
Minggu lepas saya ke ubai untuk jumpa penduduk kampung. Mereka bercerita tentang rumah sdr Rani yang masih tidak ada perubahan setelah beberapa bulan berlalu.
Rasa hati saya yang belas, teringatkan anak-anak beliau yang masih kecil (4 orang) menggerakkan saya untuk menulis disini. Teringat oleh saya bagaimana anak-anak tersebut menangis dengan begitu sayu tatkala melihat buku sekolah mereka hangus dalam api yang marak ketika itu.
Gambar-gambar rumah dan anak2 beliau disertakan disini
Besarlah harapan saya sekiranya ada para dermawan yang dapat membantu. mungkin dengan sumbangan wang ringgat, barang-barang binaan, perkakas rumah dan sebagainya supaya keluarga ini dapat kembali hidup seperti keluarga yang normal ( mereka kini menumpang di rumah ibu sdr Rani yang juga daif kehidupannya)
Sila hubungi saya segera sekiranya saudara ingin sama-sama bantu menguruskan pembangunan semula rumah keluarga tersebut
Terima Kasih
Fuziah Salleh
Ahli Parlimen Kuantan

No comments:


Setiap artikel yang ditulis adalah di bawah tanggungjawab penulis.
Bagaimanapun artikel yang dicopy dari sumber lain, bukanlah tanggungjawab penulis.
Ianya sekadar satu perkongsian maklumat atau bahan untuk ditimbang dan dikaji kebenarannya.