PEMERHATI / RAKAN2

Monday, August 25, 2008

EZAM DILANTIK MENTERI

TOPIX1-PANAS-IMAM Masjid Wilayah Persekutuan, Ramlang Porigi

Satu kementerian baru perlu diwujudkan.Orang yang paling layak mengetuai kementerian tersebut tak lain tak bukan ialah Mat Ezam.Kementerian yang dimaksudkan ialah KEMENTERIAN SUMPAH-MENYUMPAH.

Sejak akhir-akhir ini rakyat /menteri/bekas menteri begitu galak bersumpah.Maka ia perlu diselaraskan.Persuruhjaya Sumpah boleh diletakan dibawah kementerian ini.Sangat perlu dan mendesak, kementerian ini diwujudkan.

Patutkah Ezam Mohd Noor Pandang Belakang?
Ramai orang pernah mengakui kehebatan Ezam Mohd Noor sebagai pemimpin berpotensi di Malaysia.

Kecuali gaya ucapannya, selainnya Ezam Mohd Noor cukup kualiti berdiri dan duduk hebat di persada politik tanahair. Malahan kehebatannya melebihi ramai pemimpin politik dalam Barisan Nasional mahupun Pakatan Rakyat.

Tetapi kini, yang dapat dikatakan ialah sayang! Sayang sekali, Ezam Mohd Noor kelihatan seperti individu yang keliru, dan dia kini semakin mengelirukan.Jadi, patutkah Ezam Mohd Noor pandang belakang?
a
Ramai orang pernah mengakui kehebatan Ezam Mohd Noor sebagai pemimpin berpotensi di Malaysia.Kecuali gaya ucapannya, selainnya Ezam Mohd Noor cukup kualiti berdiri dan duduk hebat di persada politik tanahair. Malahan kehebatannya melebihi ramai pemimpin politik dalam Barisan Nasional mahupun Pakatan Rakyat.

Memang, pada ketika itu, platform untuk Ezam Mohd Noor ialah dalam UMNO. Sebagai anak didik Anwar Ibrahim, untuk Ezam Mohd Noor, kerusi Pemuda UMNO, jelas laluan untuknya, jika dibandingkan dengan lain-lain Exco Pemuda UMNO ketika itu.SETERUSNYA

No comments:


Setiap artikel yang ditulis adalah di bawah tanggungjawab penulis.
Bagaimanapun artikel yang dicopy dari sumber lain, bukanlah tanggungjawab penulis.
Ianya sekadar satu perkongsian maklumat atau bahan untuk ditimbang dan dikaji kebenarannya.